Dia Nad



  • NUR NADIRAH JAFFRI. Dier kakak garang saya ! :) Seorang yg ske berkawan , rajin dan garang sgt sgt ! HAHA . Aku ni kan seorang yg pemalas dekat kelas , dier ske marah aku . Pktaan yg dier ske kterkan " kau ni asal malas sgt ni syera ! Ta fikir ke mse depan kau !" ,"Syera ! buad keje lahh . Kau jgn mlas syera , da kwen nnti kau na keje apa mlas cmni . mkn tahi ? " HAHA . Mcm sott kann ? Selain menjadi seorang yg pemalas , aku jugak ske kacau dier . Dan ini pulakk ayat dier "Aku sepak kau kang ! buad keje ahh !" ."Syera ! tlg ah syera . Aku pening " . Jhat kan aku ? :P Aku bkn sgje na buad dier angin . Da mmg niat aku na buad dier naik angin ! HAHAHA . Aku ske tgk dier marah siot . Dulu , aku ajee selalu kene marah dgn dier . Kali ini , fura , qiela and dayah . Kira aku da terselamat sikit ahh ! Hehe . Saat plg sweet yg aku ingat , dier take care pde aku mmg mcm seorang ibu :) Dulu dier ni kurang keyakinan bab dressing . "Alaa , aku ni chubby , tana ah pkei . ta lawa" . Tuh ah ayat dier takde yg lain . Ape ah kau ni yunx , selalu cmtuh . Aku lempang tahu ahh ! Pkei ajelahh . Lawa lahh . Kau aje fikir cmtuh :) Now , smngat keyakinan diri dier sudah ade . See gmbar di atas tuh , chantekk kann ? Kan bgus kau s'chantekk mcm ni dulu . Eh , i means bkn dulu kau tak chantekk , chantekk . Tpyy , skrg kau lgyy chantek kau tahu . Hee . Skrg kau pun da berjye mlnjutkan pelajaran di sekitar tut tuuuttt . Heek ;) Jgn lpe kan aku tau yunx . Aku sntse menrindui kau . ILOVEYOU beb !



(: BABYXERRA PUNYA CERITA ❤ :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers