Dia Eka


  • NUR SYAFIQAH ABDUL JALIL . Dier sahabat , dier kawan , dier kakak dan dier adekk :) First aku na cakap , aku betul betul rindukan saat kyte lepak , gelak mcm org gilaa , bahan org , gosipp gosipp dan tak lupe otak gila gila mcm aku . Heek ;) Ramai takk ske berkawan dgn dier . Dorang cakap Eka ni cakap main lepas , gedikk , sume pkre na betul ajee , ske melenting dan blablabla . Tapyy , aku sayang dier weh ! Ta kisah aa dier seorang yg cmne tpyy dier kawan dgn aku mmg ikhlas dan dier jugakk da mewarnai kehidupan aku . Dier dgn ndeyah buad aku hari hari gelak mcm org tak siuman . Aku selalu pesan , jgn amek hati apa org cakap . Mnsia sume takk sempurna , klw dorang tuh bukan kawan kau . Kau kne ingat aku , ndeyah dan ramai org kat luar tuh na jadik kawan kau . Bagi aku , Eka ni seorang prmpn yg sempurna . Ade package jadik suriumah yg berjaye . awww ! HAHA . Dier yg ajar aku bab jadik suriumah . Selalu klw dduk dgn dier aku ske tnye bab masakan . Ape dan bgaimne na masak . hoho ! Wish kau akan selalu ceria tanpe aku dan ndeyah . cewahh . iloveyou muchmuch baby ! :)

(: BABYXERRA PUNYA CERITA ❤ :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers