OWNER !


  • Nurul Syahirah Mohamed Sharif.
  • 12 Mei 1993 , Hospital Besar Melaka.
  • Da genab 18 tahun . Dunia baru . Azam baru :P
  • Taman Paya Rumput Indah , Paya Rumput , Melaka Tengah , Malaysia . LENGKAP ! :)
  • Suke bercerita tak kira tarikh , masa dan tempat 
  • Now , tgh study kat Kolej Yayasan Melaka International . Kos ??
  • Suke makan nasi goreng ayam , mee sizzling , kueh teow katonis (ta reti eja) with tembikai juice .
  • Gilaa pde nescafe , chocalate , food , necklace dan high heels .
  • Sentiase merindui kekasih awal dan akhir . HAHA *gedik 
  • Cita cita na jadik pramugari tapi aku pendek . Haha . Now cita cita nak menjadi seorang yg berjaye . Cukup :)
  • Keindahan hijau . My febret thing tuk aku tenangkan fikiran .
  • Family ? ade 5 orang . Anak kedua daripde 3 adek beradek . Aku sorang anak prmpn tunggal yg sering dibuli oleh abg dan adekk . Tapi dorang mmg besh ! My parents adalah org yg berkerjaya . Kerja apa pulakk ? sibuk aa kau ! heeee
  • Ta ske text handfone pde org yg same dgn berhari hari nyer . Ape aku cakap ni  HAHA cepat bosan !
  • Mudah sayang kat org dan mudah benci kat orang 
  • Tempat yg ske aku pegy ialah tepi pantai yg ade kedai makan .
  • Biler boring aku ske berangan - angan . Selalu aku fikirkan bler aku jadik kaya . Hoho !
  • Hati mudah tersentuh bler kne mara . ta kira depan atau kat belakang aku :'(
  • Teringin na rse STARBUCK ! haha . gilaa kono sgt aku ni :PP
  • Ade family y besar . besar sgt sgt . smpai aku da ade pngkat "grandnenny "
  • Lihat pde budak budak yg comel tgh main main depan aku membuatkan aku gerammm ! :DD
  • Terasa sayang kat aku ? Aku lagyy sayang kau double triple kat kau . heek ;)
  • Ske blog aku , Follow . Ske entry aku , Like . Ske mengomel , Komen . klw ta ske apa apa , duk diam .
  • Okay daah ? 
  • THANKYOU :DD

(: BABYXERRA PUNYA CERITA ❤ :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers